Falling Into You

墜入情網



And in your eyes I see ribbons of colour

在你眼裡看見了絲緞的色彩

I see us inside of each other

我們彼此擁有

I feel my unconscious merge with yours

無意識地纏綿在一起

And I hear a voice say, "What's his is hers"

我聽到了一個聲音"你們是互相擁有的"



I'm falling into you

就是戀上你

This dream could come true

夢就這樣成真

And it feels so good falling into you

戀上你是種美好的感覺



I was afraid to let you in here

我曾害怕讓你進入我心房

Now I have learned love can't be made in fear

現在我了解愛不能建築於恐懼之下

The walls begin to tumble down

這恐懼的牆倒下

And I can't even see the ground

看不到地平線



Falling like a leaf, falling like a star

戀上你像落葉,像流星(這是因為falling的單字意思)

Finding a belief, falling where you are

找到信仰,找到你



Catch me, don't let me drop!

支持我,不要讓我失望

Love me, don't ever stop!

不要停止對我的愛...



So close your eyes and let me kiss you

閉上你的眼,接受我的親吻吧

And while you sleep I will miss you

就算你只是睡了,我都會想著你



Falling into you

戀上你...
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 LottMarisa25 的頭像
    LottMarisa25

    LottMarisa的部落格

    LottMarisa25 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()