Celine Dion(席琳狄翁) Taking Chances(為愛冒險)
A World To Believe In(堅定的愛)


I’ve seen the tears and the heartache
我看到人們悲痛流淚
and I felt the pain

我也一樣感受到這份痛苦
I’ve seen the hatred,
我看到那些憎恨
And so many lives lost in vain
那些迷失在虛榮中的生命
And yet through this darkness
但是透過黑暗
There’s always a light that shines through
總有一道光明
And takes me back home, takes me back home
他讓重新找回自我

All of the promises broken
世間的承諾都沒有兌現
And all of the songs left unsung
所有還沒有唱的歌
Seem so far away
他們看起來那麼遙遠
As I make my way back to you
但是,當我回到你面前...

You gave me faith
你了我信心
And you gave me a world to believe in
你給予我一個可以相信的世界
You gave me a love to believe in
一份可以信賴的愛
And feeling this love
當我感受這份愛
I can rise up above
我都能站穩腳步
And be strong, and be whole once again
充滿力量,成為完全的人

I know that dreams we hold on to
我知道我們堅持的夢想
Can just fade away
可能只會隨風飄散
And I know that words can be wasted
我也知道,話再多講
with so much to say
也是徒然
And when I feel helpless
但當我無助的時候
There’s always a hope that shines through
總有一份希望引領我
And makes me believe
它讓我相信
Makes me believe
讓我相信

And I see for one fleeting moment
我盼望著短短的一刹那
A paradise under the sun
見到那陽光下的天堂
I drift away
我曾四處漂泊
And I make my way back to you
但我又再一次回到你身邊

You gave me faith
你了我信心
And you gave me a world to believe in
你給予我一個可以相信的世界
You gave me a love to believe in
一份可以信賴的愛
And feeling this love
當我感受這份愛
I can rise up above
我都能站穩腳步
And be strong, and be whole once again
充滿力量,成為完全的人

Life goes on
生命之中
Can leave us with sorrow and pain
也許留給我們很多傷心和痛苦
And I hold on
但我始終堅持
To all that you are
為你而堅持
To all that we’ll be
為我們而堅持
And I can go on once again
讓我再次振作前行

You gave me a world to believe in
你給予我一個可以相信的世界
You gave me a love to believe in
一份可以信賴的愛
And feeling this love
當我感受這份愛
I can rise up above
我都能站穩腳步
And be strong, and be whole once again
充滿力量,成為完全的人

Cause your love heals my soul once again
因為你的愛再一次拯救了我的靈魂
I can live I can dream once again
我依然可以生活、可以夢想
Cause you made me believe.....
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 LottMarisa25 的頭像
    LottMarisa25

    LottMarisa的部落格

    LottMarisa25 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()